سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله پزشکی دکتر مهندس

تغییر شکل بینی بدون جراحی

اصلاح فرم بینی با تزریق فیلر

 

در دوره ای زندگی می کنیم که زیبایی و زیبا شدن چهره و اندام خیلی برای انسان ها بسیار با اهمیت می باشد و آنها با تغیر سبک زندگی و ورزش و در مواردی جراحی های مختلف تلاش می کنند تا زیباتر دیده شوند. همه ما هم خودمان یا اطرافیانمان تجربیاتی مانند اینها داشته ایم. در کنار جراحی های زیبایی یک سری اقدامات زیبای توسط پزشک های متخصص انجام می شود که به زیباتر شدن پوست و چهره کمک کرده و دردسرهای جراحی هایی مثل عمل زیبایی بینی را هم ندارند. به عبارتی این کارهای شبیه ادیت کردن چهره و بهبود شرایط فعلی شان می باشند. تا چند سال گذشته اگر قصد تغییر شکل بینی را داشتید تنها راه آن عمل جراحی بینی بود و گزینه های دیگری جز عمل نداشتید اما پیشرفت هایی که امروزه در حوزه زیبایی، صورت گرفته است با استفاده از پرکننده های تزریقی، این امکان برای افراد فراهم کرده تا بدون پذیرفتن عوارض جراحی و مشکلات بعد از آن به نتیجه مطلوب خود در کمتر از 15 دقیقه برسند.

 

بدین منظور پزشک با استفاده از ژل های اسید هیالورونیک که برای افزایش حجم لب و گونه ها استفاده می شود، منحنی ها، برآمدگی ها و فرورفتگی های روی بینی را اصلاح کند.

 

اصلاح فرم بینی با تزریق فیلر چگونه انجام می‌شود

 

از تزریق فیلر در بینی چه می دانید؟

 

یکی از اقداماتی که امروزه توسط پزشک پوست و مو انجام می شود،  تزریق فیلر بینی است. فیلرها از ماده های پرکننده می باشند که کاربردهای زیادی در جراحی زیبایی دارند. تزریق فیلر اغلب در عمل های زیبایی مانند برجسته کردن گونه و لب، رفع چروک صورت و مواردی مانند این ها استفاده می شود. یکی از کاربردهای دیگر فیلر در زیبایی، استفاده از آن برای اصلاح کردن فرم بینی است، بدون اینکه به جراحی باز برای بینی نیاز باشد.

 

کاربرد تزریق فیلر در بینی

 

همواره روش های غیرتهاجمی زیبایی و بدون خونریزی بیشتر مورد استقبال هستند و طبیعی است که در این روش ها زمان نقاهت بیمار کمتر و روند بهبودش سریع تر خواهد بود. البته که این روش ها هم ارزان تر هستند و هم عوارض و درد کمتری دارند. یکی از این اقدامات تزریق فیلر برای رفق نواقص و لیفت بینی می باشد. بسیاری از متخصصین معتقدند که بسیاری از عمل های زیبایی بینی غیرضروری هستند و به جای آن می توان از روش راحت تر و ارزانی مثل تزریق فیلر استفاده کرد.

 

با وجود اینکه اصلاح فرم بینی با تزریق فیلر جزو ساده‌ترین روش‌های انجام این کار به شمار می‌رود، اما این دلیل نمی‌شود که بدون آگاهی برای انجام این کار اقدام کنید. در برخی از تبلیغات زرد نوشته شده است که تزریق فیلر، ظرف ده دقیقه زیبایی دلخواه را برای بینی ایجاد می‌کند. اما در این تبلیغات چیزی از حساسیت‌ها نسبت به فیلر و دفورمیتی‌هایی که با این روش قابل درمان است، گفته نمی‌شود. بنابراین لازم است برای استفاده از هر یک از روش‌های اصلاح فرم بینی با یک پزشک متخصص در این زمینه مشورت کنید.

 

دکتر مهدی سزاوار متخصص جراحی دهان، فک و صورت هستند. ایشان به صورت تخصصی در حوزه رینوپلاستی فعالیت دارند و با انواع روش‌های انجام این کار آشنا هستند. بنابراین می‌توانند بهترین راهنما برای شما در این زمینه باشند. همچنین در صورتی که شما کاندیدای مناسبی برای اصلاح فرم بینی با تزریق فیلر باشید، دکتر سزاوار با مهارت کامل فیلر را در نقاط صحیح تزریق می‌کند و بهترین نتیجه را ایجاد خواهد کرد. برای رزرو نوبت یا مشاوره با دکتر سزاوار می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی موجود در سایت اقدام کنید.